6 Ocak 2014 Pazartesi


Huseyin Kagit - Kafam Bi Milyon



[postlink]https://videocomme.blogspot.com/2014/01/huseyin-kagit-kafam-bi-milyon.html[/postlink]
İçmeden Bir Sarhoş ayyaş olmuşum…
Senin yokluğunda Kafam Bir Milyon
Ben Alkolik değil Aşka düşmüşüm..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
İçmeden Bir Sarhoş ayyaş olmuşum…
Senin yokluğunda Kafam Bir Milyon
Ben Maddeye değil Aşka düşmüşüm..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Bir Sağa bir sola Savruluyorum..
Sen yoksun yanımda kahraluyorum
Evimin Yolumu bulamıyorum..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Bir Sağa bir sola Savruluyorum..
Sen yoksun yanımda kahraluyorum
Evimin Yolumu bulamıyorum..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Sen Gittin ya Bir gün olsun gülmedim.
Senden başkasını asla sevmedim.
Ağzıma bir damla içki sürmedim.
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Sen Gittin ya Bir gün olsun gülmedim.
Senden başkasını asla sevmedim.
Ağzıma bir damla içki sürmedim.
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Bir Sağa bir sola Savruluyorum..
Sen yoksun yanımda kahraluyorum
Evimin Yolumu bulamıyorum..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Bir Sağa bir sola Savruluyorum..
Sen yoksun yanımda kahraluyorum
Evimin Yolumu bulamıyorum..
Senin yokluğunda kafam bir milyon
**
Bir Sağa bir sola Savruluyorum..
Sen yoksun yanımda kahraluyorum
Evimin Yolumu bulamıyorum..
Senin yokluğunda kafam bir milyon

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bottom 1

Bottom 2

Bottom 3