5 Şubat 2014 Çarşamba


Huseyin Kagit - Eden Ettigini Bulur



[postlink]https://videocomme.blogspot.com/2014/02/huseyin-kagit-eden-ettigini-bulur.html[/postlink]
Eskiden ne kadar güzel, ne şahane bir kuldum,
Şimdi düştüm yerlere pul oldum, ben bir pul.
Kokularım dağılır caddeye, sokaklara,
Şimdi kendim dağıldım caddeye, sokaklara…

Çamur atma günahtır,
Bana bunlar mı haktır?
Tek bildiğin satmaktır,
Hesap soran Allahtır.

Karalama beni yar,
Yaralama ne olur,
İftira atma bana,
Eden ettiğin bulur.

Gülerdi masum gözlerim, ağlamazdım ben böyle,
Neler ettin bize ömrüm, ne oldu bak sen söyle,
Nazara mı geldim ben, göze mi yoksa bilmem
Sildim geçmişimi ölürüm döne döne.

Çamur atma günahtır,
Bana bunlar mı haktır?
Tek bildiğin satmaktır,
Hesap soran Allahtır.

Karalama beni yar,
Yaralama ne olur,
İftira atma bana,
Eden ettiğin bulur.

Şiir:
Metin ol diyorsun
Son sözün de bana
Sen giderken dik duramam
Sen giderken dik duramam
Doymadım ki sana.

Ah yanarım ben, yanarım gözyaşlarıma,
İlk aşlarıma, sırdaşlarıma
Bakın da görün,
Bakın da görün düşürdüğünüz suçlarıma.
Anlayışsız sevgi…
Ömrümü verdim, erken kaybettim.

Bak uçuruma ittiğin, ölmedim.
Hala yaşıyorum.
Hayatı zehir yapmış, hayatı zehir yapmış
Sarıp sarıp içiyorum, sarıp sarıp içiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bottom 1

Bottom 2

Bottom 3